سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواب صبح

خواب عجیبی دیدم . جنگ بود و من دور از خانواده . در جایی شبیه به یک دانشگاه ...

می گفتند عده زیادی کشته شده اند . می خواستیم فرار کنیم . یک گوشی موبایل پیدا کردم . برداشتمش تا اگر گوشی خودم کار نکرد از آن استفاده کنم . از محوطه زدم بیرون . درخت های سیبی رو دیدم که میوه هایشان افتاده بودند کم و بیش . در خیابانی ، خیابان سابق خاله فرزانه اینا ... ولی چه سیب های بزرگی بودند ..حتما از یک هندوانه بزرگتر . یکی اش رو برداشتم و گاز زدم . می خوردمش و فرار می کردم . ماشین های گشت دنبالم بودند . دیگر سیر شده بودم و از ترس گشتی ها سیب را انداختم . یک کامیون دیدم که عده ای را می برد جایی . دویدم و پریدم بالا ازش . در میان باد و دود و سرو صدا یک آقایی بهم گفت کجا میری؟ این ماشین میره رباط کریم . گفتم نه نه من وسط های راه پیاده میشوم . رسیدم به شهرم . همه جا خراب شده بود . هنوز هق هق گریه ام را یادم هست... گوشی ام را از جیبم در آوردم و به بابایم زنگ زدم. صدایش آرام میامد . گفتم کجایین می گفت متوجه نمیشه چی می گم . می گفت ما هم مثل بقیه . صدایش ضعیف بود .

در آن انبوه جمعیت که نشسته بودیم تا کسی بهمان بگوید کی کجاست ، ناگاه برادرم را دیدم با کت قهوه ای راه راه اش بر تن . قطع کردم و پریدم بالا . دست تکان می دادم برایش که ببینتم .ولی نمی دید دور و برم خیلی شلوغ بود . به هر جان کندنی بود خودم را رساندم بهش . بغلش کردم .

بعد چشمامو باز کردم .

گفتم عزیزم فکر کنم 9 است و ما خواب ماندیم. بیدار شو ... ساعت گوشیمو نگاه کردم و دیدم 10 است . خواب مونده بودیم و این همه خواب های قاطی و در هم و .. خواب صبح بود . خیره.


» نظر

در پارسی بلاگ کسی پاسخگو نیست؟

پارسی بلاگ چه اش شده؟!

اعصابم رو خرد کرده ... تا حالا چند باره این اتفاق افتاده که باز نمی کنه..

 

مسئولش کیه آخه؟


» نظر

جریمه 1.5 میلیون دلاری برای دانلود موزیک!!!

جریمه یک و نیم میلیون دلاری برای دانلود غیرقانونی 24 آهنگ!!!!!

واقعا که مسخره است!

نظرات زیرش رو هم بخونین ... همه رو ... جالبند.


» نظر

یادداشت

سلام.

 دنیا دو روز است: یک روز با تو و یک روز علیه تو روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو. چرا که هر دو پایان پذیرند.

 دو چیز را همیشه فراموش کن: خوبی که به کسی می کنی - بدی که کسی به تو می کند .

 و همیشه به یاد داشته باش: در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار - در سفره ای نشستی شکمت را نگه دار - در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار - در نماز ایستادی دلت را نگه دار .


» نظر