سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرشته ی مرگ

به نام او...

سلام.

دیشب خواب جالبی دیدم ...

با اعضای شورای شهر گلاویز شده بودم... به یاد ندارم به چه دلیل...
بعد خویشتن را در منزل دیدم .. و همسرم را که آمد پرسید مایلی برویم مشهد؟ سریع آماده شدم و بدون برداشتن هیچ وسیله ای به راه افتادیم ... موقع ورود با امام رضا ع صحبت می کردم و می گفتم: اگه بخواهی دعوت کنی...همه چیز بی هیچ مقدمه ای خواهد بود. ورودی صحن شیبه جایی مثل ورودی اصلی پارک ملت بود. شادی ای که در دل داشتم را فراموش نمی کنم .

 

گاهی خیال می کنم از من بریده ای

بهتر ز من برای دلت برگزیده ای

از خود سوال می کنم ایا چه کرده ام؟

در فکر میروم که تو از من چه دیده ای؟

از من عبور می کنی و دم برنمی زنی

تنها خوش است دلم که شاید ندیده ای

یکروز می رسد که در اغوش گیرمت

هرگز بعید نیست ، خدا را چه دیده ای؟

 

پ.ن.1.... برای افرادی که به هر دلیل نمی تواند بروند .... دلشان زیارتگاه است ... .
پ.ن2.شعر از طرف یکی از اعضای ادلیست می باشد . زیبا بود گذاشتمش در این پست . دلیل دیگری ندارد.


» نظر