سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایشگاه ! 29 اردیبهشت من

بسمه تعالی

1.هفته گذشته برگزاری نمایشگاه کارآفرینی (همه لباس های مربوط به هر استان رو دیدم ؛ حاشیه هاش مورد نظر نیستن الان!)
2. امروز صبح که داشتم مثل همیشه پاکترین هوای تهران رو تنفس میکردم(تو آزادی) برگه های تبلیغاتی رو دیدم که جلب توجه میکردن.."بیکار چرا؟!" ( اون ورشم آدرس یه آموزشگاه  تعمیرموبایل !)
3. رفتیم نمایشگاه رسانه های دیجیتال! جالب بود ، از اونجا که برگشتیم یکی از بچه ها گفت: چه خبر؟ چطور بود؟  تنها جوابی که میتونستم بدم : خیلی ها رو دیدیم،  کلی هم ادرس سایت ، که اکثرشونو قبلا هم داشتیم! البته چند تا برنامه سخنرانی هم داشتند امروز و فردا.

 

4. عدالتخانه هم حضور داشت و برو بچز عدالتخواه .... تا دیدیمشون یاد آقای شـ....  و خودکارش و نشست با بچه های صدا و سیما و ... که مرور اون خاطرات]خنده[ !    ... یه چیز دیگه که جالب بود ، این بود که تو همین عدالتخانه یک طرف عکس سید حسن نصرالله بود و مالکوم ایکس با یه عکس از فیدل کاسترو ... مقابلش عکس چگوارا و شهید چمران و یه عکس دیگه! وسط و روبروی جایی که ما ایستاده بودیم هم عکس امام خمینی بود . جالب بود همه عدالت خواه .  چیز دیگه ای که نظرمو جلب کرد عکس مسجدالاقصی!!!! و امام خمینی بود! نمی دونم تا کی میخواهیم عکس قبه الصخره رو به جای مسجدالاقصی بزنیم این ور اون ور ... از بچه های عدالتخواه کمی بعید بود. (شایدم منظورشون نمایش قبه الصخره بوده و اصلا ربطی به مسجدالاقصی نداشته! نمی دونم واقعا!!)

5. بعد نمایشگاه هم ... برنامه کلاس درس به راه بود!
6. کلاس سپری شد و ما راهی خونه ، سر راه موقع خروج، یه سرکی کشیدیم به نمایشگاه لباسهای ایرانی! جالب بود ... خوشمان آمد!
7. خسته بودم و فکر اینکه یه نمایشگاه دیگه هم جایی باشه و بگن بریم حتی به ذهنم خطور نمی کرد! خدا رو شکر نه نمایشگاهی بود و نه کسی بود که بگه بریم و نه رمقی.
8.تیتر امروز کیهان !

راستی یه لینک که برای اولین بار میدیمش!   اقتصاد پنهان

پ.ن. هیچی!


» نظر