سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرفهای پراکنده!

بسم الله

__عظم الله اجورکم- جسارت مجدد دشمنان ال الله و دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) به ساحت مقدس امام زمان(عج) و حرم امامین عسکریین(علیهما السلام) را به محضر مبارک حضرت حجت(عج) و تمامی شیعیان و مسلمانان و آزادمردان جهان تسلیت عرض میکنم.

__میگوید: سعی کن یک مشت آب را در دست بفشاری،‏ خواهی دید که به سرعت ناپدید میشود.اما اگر به آرامی دست ات را در همان آب رها کنی می بینی که با تمام وجود آب را حس می کنی..  
بعد هم میگوید : هر کس تعبیری متفاوت دارد. نمی دانم .... تعبیر شما چیست؟!

__گفتم اتحاد ملی . گفت اتحاد با کیا؟! گفتم ملتمون ،‏هم کیشانمون... گفت بله . اتحاد با کسانی که هم دینمونن هموطنمونن ،‏نه کسانی که در مقابل خدا ایستاده اند، و نه خائنین.... دیدم حق داره!

__توی یکی از پروتکل های صهیونیست می خوندم که گفته بودن باید بنیان خانواده ها رو سست کنیم... دیدم دارن موفق میشن! ولی نباید اجازه داد خواسته شونو عملی کنن.. چجوری؟! خب معلومه!

__گفت: چرا دوستی گیری که روزی بخواهد مردن؟    عجب جمله ای!

__توی کلاشینکف خوندم : چپی ها دین ندارند و راستی ها عقل.
یه شعر تو وبلاگ محرمانه هست که میگه :
  گوید که این گوش گران
  بهتر ز هوش دیگران
  صد فضل دارد این بر آن
  کانجا هوا اینجا منم

جوابی دندان شکن تر از این عمرا کسی بتونه پیدا کنه!


میگه : دولت به مردم رحم کند!   ... باید بگم: اگر دولت هم به مردم رحم نکند ،‏مردم خودشان به خودشان رحم نمی کنند...

__سوالهای بی جواب مواج در ذهنم... پاسخی برایشان خواهم یافت..

 پ.ن.1 نمی دونم چطوری میشه شفافش کرد قسمت آخر رو! متاسفانه ملت ما(جسارت نباشه بعضی هاشون البته) همه چی رو از چشم دیگران میبینند و نه از خودشان .... که کم کاری می کنند ،‏که قوانین را زیر پا میگذارند ،‏که ... نمی دانم چرا همه چیز به هم گره خورده است.


» نظر