سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا کی؟!

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که عملیات حفاری باب المغاربه بدون توجه به تهدیدات عربها و مسلمانان ادامه خواهد داشت

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از منابع خبری، آفی دیختر در گفتگو با شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این مطلب گفت: عربها باید بدانند که ما ترسی از آنها نداریم و صرف اینکه آنها احساس کنند می توانند ما را بترسانند برای اسرائیل فاجعه است.
وی همچنین شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در داخل اراضی اشغالی سال 1948 را تهدید به حبس کرد و گفت در صورتیکه شیخ قانون اسرائیل در رابطه با مسجدالأقصی را نقض کند وی را زندانی خواهیم کرد.
دیختر در پاسخ به این سؤال خبرنگار که چرا اولمرت با درخواست عامیر پرتز مبنی بر توقف عملیات حفاری در باب المغاربه مخالفت کرده است؟ مدعی شد که این عملیات تنها با هدف بازسازی تاریخی صورت می گیرد و این کار همچنان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین گفت: عملیات حفاری بمدت یکسال ادامه خواهد داشت زیرا اقدامات کنونی تنها در مرحله نخست یعنی پاکسازی است و عملیات ترمیم در مراحل بعدی انجام خواهد شد.
گفتنی است رژیم صهیونیستی از افزایش اعتراضات جهان اسلام نسبت به عملیات حفاری که در محیط اطراف مسجدالأقصی صورت می گیرد به شدت نگران است.
تمام/م

 

نمیشه گفت ما ساکتیم ، ولی آیا کاری کرده ایم که بتونیم بش افتخار کنیم ؟!

باشه برای بعد!

 


» نظر