سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موریانه1

باسمه تعالی

فکر کنم باز رسیدم به همون موضوع همیشگی فرهنگ! و فعالیت های فرهنگی ، و مسئولین مربوطش .
چند ساله که پرشین رپ متولد شده و هر روز داره بزرگتر و بیشتر میشه . البته فکر کنم بدون سازماندهی و پشتوانه نیست . تعداد خواننده ها هم که الا ماشاالله . البته گویا خودشونم شاکین که هرکی از سر جاش بلند شده، رفته دنبال این کار.
چند مصاحبه دیدم ، یکیش از یکی از شبکه های آلمان پخش شده بوده و یکی دیگش از یه شبکه انگلیسی زبان دیگه. از ایرانی بودن صحبت میکردن ، از حفظ سنت هاشون ، از اینکه ما چه دستگاههای موسیقی داریم و ..  توی یکی دیگه از مصاحبه ها شنیدم که میگفت ، جوونهای ایرانی همون سرگرمی ها و وقت گذرونی هایی رو دارن که من توی فیلم ها از جوونای امریکایی دیدم . جالب بود که از مجوز برای کارهاشون صحبت بود و میگفتن اگه مجوز بدن خیلی بهتره اگه نه هم که همین طوری به کارمون ادامه میدیم . البته عده ی دیگری نظرشون غیر این بود ، که بدون مجوزه بهتره .
اینا همه نشون دهنده خلاء فرهنگیه . نمی دونم اونایی که دارن برنامه ریزی فرهنگی میکنن ، برنامشون برای ساماندهی این موضوع چیه . نمی گم یه عده پاشون وسط نیست ، ولی بسه دیگه! برای همه مسخره شده که هر خرابکاری رو بندازن تقصیر استکبار جهانی و صهیونیسم و ... نمی گم نیست ولی بیش از اینا خواب و غفلتیه که عده ای توش غرقن( که انشاالله بیدار شده باشن)
توی سایت الف درباره ولنتاین نوشته بود باید بیایند یه روزی که در تقویم دینی ما روز خوبیست را انتخاب کرده تا در آن روز به هم هدیه بدهند!! گفتم بسم الله ، واقعا تعجب کردم . صحبت استاد کلان یادم افتاد که میگفت خوک را حتی اگه رو به قبله بگیری و بسم الله بگی بعد بکشیش گوشتش حلال نمیشه .
خداییش از بعضی سایت های مذهبی بعیده دادن اینگونه راهکارها.
نمی دونم چه تدبیری باید سنجید!
کاش از مدت ها قبل به فکر افتاده باشن.
کاش بر خلاف همیشه که دقیقه نودی کار میکنیم ، روی این موضوع فکر شده باشه.
کاش زودتر کارهایی انجام بدن که پشتش یه فکر قوی و محکم وجود داشته باشه.


» نظر