سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزه 12 رجب

به نام خدا

نمی دونم چرا امروز بعد از ظهر ؛ با شنیدن مداحی های تلویزیون اینقدر دلم گرفت ... امروز روزه گرفتم ..._ چه پُزی میدم  _ به فکر این بودم که سفره ساده باشه و ... هوس حلوا کردم .. پا شدم رفتم به اندازه یک پیش دستی پزیدم ، به آقامون گفتم گوجه فرنگی بگیره . زنگ رو زدن فکر کردم برگشته ، عجیب بود . 2 ثانیه هم طول نکشید . در رو باز کردم خانم همسایه یک کاسه آش آورده بود . دستشون درد نکنه قبول باشه . نان سنگک هم توی فریزر داریم در بیارم

بسه دیگه . منظور اینکه روزی هر چی باشه آماده میشه خواه ناخواه . چه بخواهیم و چه نخواهیم .

الهی شکرت .

یادمه چندین سال پیش بزرگواری گفت ، ما آدم ها اگر هنر کنیم گاهی وقتی سلامتیم به یاد تشکر از خدا می افتیم ، به هنگام بیماری از یاد می بریم که شاید این بیماری یا این مشکل دلیلی دارد و کار خدا بی حساب نیست . و بعد قصه عارفی رو تعریف کرد که بنا به اتفاقی فلج شد و به خدا شک کرد تا اینکه چندی بعد از دیار همسایه به دیار آن عارف حمله شد ... همه پسرها و مردها رو کشتند ، به این عارف که رسیدند و دیدند فلج است از کشتنش صرف نظر کردند و رفتند ، انجا بود که به یاد شکش به خدا افتاد و ناراحت شد ... توبه کرد و شکر گفت .

دلم برای ترم تابستون دانشگاه تنگ شده

دلم برای دیدن روی گل دوستانم تنگ شده .

التماس دعا

یا علی


» نظر

بیستم . روز من

به نام خدا

گاهی یک لبخند میتونه بهترین هدیه باشه. گاهی به یاد داشتن بهترین هدیست. گاهی هم هدیه های خوشکل و ناز.
همه اینها هدیه اند به کسی که منتظر اینه که بدونه کیا یادشونه.
امسال همه  یادشون بود.... همه شون رو دوست دارم.
بی شک عزیزان فراموش نمی کنند هرگز

 


» نظر

ارمیا-مکه

به نام خدا

سلام به دوستان خوبم .

بالاخره کتاب ارمیا رو خوندم . سه روزه تمام شد ... ولی آنطور که فکر می کردم نبود.یعنی در آن اندازه نبود. مخصوصا سه فصل آخرش رو برداشته بود در مورد رحلت امام نوشته بود. نه اینکه بخوام بگم بده ولی خب اندازه داره . به نظر من کتاب رو باید طوری بنویسند که مورد پسند همه نوع سلیقه ای باشه . مثلا من خودم با این که این همه امام خمینی رو دوست داشته و دوست دارم خوشم نیومد از ته این داستان. یا مثلا همه رو شیفته  و محو چهره و حرکات ارمیا دونسته بود . بی خودی وقت گذاشتم. کتاب از به رو هم گرفتم بخونم ... اون از این بدتر بود. همه اش در مورد هواپیمای سی130 بود. همه اش نامه ... نمی دونم چرا این همه  می گفتن کتاباش محشرند!!در هر صورت ... الان دلم می خواد کتاب درسی هایم رو بخونم . دلم براشون تنگ شده... ولی از انصاف نگذریم داستان سیستانش رو خیلی خوب نوشته.

خیلی ها دارند مشرف می شوند به مکه و مدینه .. انشالله که قبول باشه . ولی نمی دونم آیا درسته تو این شرایط که این همه بی احترامی می کنند به ایرانی ها ؛ عکس و ... غیره میندازند از زائران و خیلی اذیت ها و بی احترامی های دیگه .... . یه سالی آقای مکارم گفتن تا وقتی رفتار عرب ها درست نشده نروید ، ولی گویا چاره شان نمی شود. عمره ی مفرده که واجب هم نیست را ...

نمی دونم .

موفق باشید.

التماس دعا

یا علی

 

 


» نظر

بامداد بهاری

ساعت 3 بامداد بود و خواب از چشام ربوده شده بود . بدجور تو دلم غوغا بود ، بی هیچ دلیلی ، نمی دونم چم بود ؛ رفتم قرآن رو برداشتم و باز کردم آیه 126 سوره طه اومد .... قال کذلک اتتک ایاتنا فنسیتها و کذلک الیوم تنسی.. خدا به او فرمود آری چون آیات ما برای هدایت تو آمد همه را به طاق فراموشی و غفلت نهادی امروز هم تو را فراموش خواهند کرد .

نم دونم که آیا اون معنی ای که داشته را متوجه شدم یا معنی ای که تو فکرش بودم ... هرچی بود فهمیدم از خدا غافل شدم.

خدایا ما رو از شاکرین قرار بده...

آمیـــــــــــــــن....


» نظر

من و خودم

اولین سالی است که سال تحویلش را نزد پدر مادر و برادرانم نبودم . من بودم و خودم ؛ در کنار بازی منچ ، سفره ی هفت سین ما کمی آن طرف تر بر روی میزی کوچک به نظاره نشسته بود.ماهی های تنگ بی جان بودند چون دیگر فرزاد نبود که برایم آبشان را تعویض کند. سال تحویل شد ؛ امسال بر خلاف سال های دیگر نه موسیقی سال تحویل پخش شد و نه .... دو تا از شبکه ها دعای تحویل سال را پخش کردند؛ که برای همه سوال برانگیز بود . به خود تبریک گفتم ، اولین سال تحویل با خود بودن را ، هم به خود و هم به خودم . دعا کردم که خوش باشم با خودم ، سلامت باشیم و عاقبت به خیر ؛ و برای همه عزیزان . گوشی را برداشتم و به خانه مادری ام زنگ زدم ؛ با پدر صحبت کردم هم من و هم خودم ولی وقتی گوشی را مادر گرفت دیگر بغض امان صحبتم نداد ؛ گویی به یاد آوردم تمام زحماتی که مادر در این سالها برایم کشیده بود. سال گذشته پدر پیش دستی کرد و امسال ما ادای وظیفه نمودیم .
دلم می خواست عکس های حیاط کوچک خانه را برایتان می گذاشتم ولی صد حیف که خشاب رم ریدر را نمی یابم.

امیدوارم سال جدید با تمام اتفاقات مختلفش برای همه شادی و سلامتی و تندرستی را به همراه داشته باشد.

خدایا سپـاس


» نظر
<      1   2   3   4   5      >